6 Şubat 2013 Çarşamba

MÜKEMMEL DUDAKLARIN 4 ADIMI..

MÜKEMMEL DUDAKLARIN 4 ADIMI

Harika dudak rengine ulaşmak için 20 dakikam bile yok. Evden ayrılmadan önce bundan daha fazla ve ya daha az vaktim de yok. O yüzden ya yanıma alıyorum ya da eşim bir davete ve ya yemeğe gitmek için araba sürerken, ben de rujumu, onun yanında sürüyorum. İşte muhteşem dudaklar için benim hızlı yöntemim:

  1. Dudaklarınızı hazırlayın:  Nemlendirin. Bu dudaklarınız için ilk adımdır. Kuru, çatlamış bir zeminin üstüne muhteşem ruju sürmenizin hiçbir anlamı yok. Kötü ve çatlak görünümü yok etmek için dudaklarınızı soyucu bir maddeyle (exfoliator) ovalayın. Bu tarz soyucular dudaklarınızı nemlendirir de, sizi öyle olmuyorsa, dudak balmını kullanmayı deneyebilirsiniz. Bu rengi sürmeden önce dudaklarınızı hazırlayacaktır. Bu makyaj rutininizin ilk adımıdır.
  2. İzleri kapatın: Üst dudağınızın kenarını kapatıcı ile noktalayın (dudak çizgileriniz neredeyse). Böylece çizgiler dolacak ve rujun dudaklarınızda kurumasına azda olsa bir engel olacak.
  3. Şekil verin: Umarım siz dudaklarınızı, koyu bir dudak kalemiyle çerçeveleyip, ondan biraz daha açık bir ton ruj sürenlerden değilsinizdir. Bundan daha yaşlı bir görünüm olabilir mi? Bir dudak kalemi kullanacaksanız eğer bunu kimse fark etmemeli. Öyleyse koyu dudak kalemi kullanmak neden? Bu trend ne zaman ve neden çıktı bilmiyorum. Gerçek şu ki, yaşlandıkça dudaklarınızı belirlemeye daha çok ihtiyaç duyarsınız, dolgun ve şekilli görünmesi için (Angelina gibi). Dudak kaleminiz ya rujunuzla aynı renk olmalı ya da bir iki ton açığı olmalı o yüzden ne kadar açık ruj sürerseniz, dudak kaleminizi de o kadar açık seçmelisiniz.
  4. Renk katın: İki seçeneğiniz var; ruj ve ya parlatıcılar. Rujlar parlatıcılardan daha kalıcı olurlar, tabi fırçayla uygulanırlarsa eğer. Parlatıcıların avantajı nedir? Dudaklarınızı daha dolgun ve genç göstermeleridir. Dezavantajları? Sık sık üzerinden geçmeniz gerekebilir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder